FAQ

Pytania i odpowiedzi

Współpraca
Na jakich zasadach mogę współpracować z RentPlanet?
+

Współpracę z inwestorami opieramy o system podziału przychodów. Naszym wynagrodzeniem jest prowizja pobierana z wypracowanego zysku dla właściciela.
Warunki umowy ustalane są indywidualnie w zależności od lokalizacji mieszkania

Czy każde mieszkanie nadaje się do wynajmu krótkoterminowego?
+

Współpracę z właścicielami podejmujemy w oparciu o analizę potencjału sprzedażowego
mieszkania. Największy potencjał mają apartamenty zlokalizowane w popularnych
miejscowościach turystycznych oraz w centrach dużych miast. Dodatkową zaletą jest wysoki standard wykończenia i wyposażenia lokali.

Jak przygotować apartament do wynajęcia?
+

Po podpisaniu umowy z RentPlanet właściciel mieszkania może zdecydować się na naszą usługę home staging. Jest to profesjonalne przygotowanie apartamentu pod wynajem, aby sprzedawał się on możliwie najczęściej i po wyższej cenie.

W jaki sposób RentPlanet ustala ceny pobytów w moim apartamencie?
+

Zarządzanie mieszkaniami opieramy o autorską metodę revenue management. Cenami najmu zarządzamy codziennie i zmieniamy je nawet kilka razy każdego dnia, analizując konkurencję, popyt, lokalizacje, prognozy pogody i wiele innych czynników, co generuje najwyższą sprzedaż.

Jak wyglądają rozliczenia zysku z wynajmu krótkoterminowego?
+

Z właścicielem mieszkania rozliczmy się regularnie, co miesiąc. Nasi partnerzy mają dostęp do specjalnej aplikacji RentPlanet, w której mogą przeanalizować zyski z każdego miesiąca.

Czy umowa z RentPlanet przewiduje pobyty właścicielskie?
+

Tak, w ramach umowy przewidujemy pobyty właścicielskie na zasadach określanych
indywidualnie, zgodnie z potrzebami naszych partnerów.

Czy RentPlanet zajmuje się zarządzaniem najmem długoterminowym?
+

Tak, w RentPlanet zajmujemy się zarządzeniem najmem długoterminowym. W celu poznaniu oferty prosimy o kontakt: biuro@rentplanet.pl.

Marketing
Na jakich portalach rezerwacyjnych promowany jest mój apartament?
+

Pobyty w apartamentach zarządzanych przez RentPlanet są promowane i sprzedawane przez
najpopularniejsze na świecie portale, m.in. Booking.com, Airbnb, Expedia i wiele innych.

Czy RentPlanet ma swój własny kanał sprzedaży?
+

Tak, apartamenty i mieszkania naszych partnerów sprzedawane są poprzez platformę noclegi.rentplanet.pl oraz media społecznościowe. Wykorzystujemy także relacje bezpośrednie z siecią partnerów.

Obsługa gościa
Jak mogę dowiedzieć się, że gość zarezerwował pobyt w moim apartamencie?
+

Właściciele mieszkań mogą korzystać z aplikacji webowej RentPlanet, dzięki której mają stały dostęp do rezerwacji i rozliczeń w czasie rzeczywistym.

Jak przekazywane są gościom klucze do apartamentu?
+

W większości apartamentów RentPlanet instalowane są elektroniczne zamki RentingLock, które nie wymagają obsługi człowieka. W przypadku mieszkań bez inteligentnych zamków, klucze odbierane są przez gości w wyznaczonych recepcjach RentPlanet.

Kto odpowiada za sprzątanie apartamentu?
+

Serwis sprzątający realizowany jest po każdym pobycie i odpowiadają za niego specjaliści RentPlanet.

Co w przypadku, gdy w mieszkaniu pojawi się usterka?
+

W naprawie naszych usterek pomagają pracownicy RentPlanet, którzy opiekują się
mieszkaniem. W przypadku poważniejszych awarii nasza firma wspiera właścicieli w
znalezieniu odpowiedniej i atrakcyjnej cenowo ekipy remontowej.