FAQ

  1. RentPlanet.pl
  2. FAQ
Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania

Dla Gości

1.Jak zarezerwować apartament?
Znajdź miasto, którym jesteś zainteresowany, wybierz termin i ilość osób. Zaznacz apartament, a następnie kliknij czerwony przycisk ZAREZERWUJ ONLINE. Wybierz ofertę i wprowadź swoje dane. Zapłać za pobyt. I to już wszystko! 

2.Czy dostanę potwierdzenie rezerwacji?
Tak, potwierdzenie wyślemy na adres mailowy podany przy rezerwacji. Jeżeli nie dojdzie w ciągu 48 h, to sprawdź SPAM – być może trafił tam przypadkiem. Jeżeli tam również go nie będzie, zadzwoń lub napisz do nas.

3.Jak mogę zapłacić za pobyt?
Płatności można dokonać kartą lub przelewem. 

4.Czy mogę anulować rezerwację?
W przypadku wyboru oferty elastycznej rezerwacja może być bezkosztowo anulowana we Wrocławiu w terminie do 7 dni przed przyjazdem, a w Zakopanem, Kościelisku, Świeradowie-Zdroju, Szklarskiej Porębie do 14  dni przed przyjazdem

5.Czy mogę zmienić termin pobytu? 
Zrobimy co w naszej mocy, ale wszystko zależy od dostępności apartamentu. Napisz do nas lub zadzwoń.

6.Czy muszę skontaktować się w dniu przyjazdu?
Tak. Chcemy powitać każdego gościa, dlatego to dla nas bardzo ważne, by wiedzieć, kiedy się zjawisz. Poinformuj nas o swoim przybyciu z wyprzedzeniem. Jeśli pojawi się jakaś zmiana lub opóźnienie wcześniej ustalonej daty i godziny, również przekaż nam takie informacje. 

7.Ile trwa doba?
To zależy od miasta, w którym planujesz swój pobyt. W Zakopanem, Świeradowie-Zdroju, Kościelisku i Szklarskiej Porębie doba zaczyna się o godzinie 16:00, a kończy o godzinie 12:00. We Wrocławiu i części apartamentów Szklarskiej Porębie doba zaczyna się o godzinie 15:00, a kończy o godzinie 11:00. Informacje o długości doby znajdziesz zawsze w opisie apartamentu. 

8.Jak odebrać i zwrócić klucze?
W dniu przyjazdu skontaktuj się  z opiekunem apartamentu. Otrzymasz dokładne informacje jak odebrać klucze oraz jak je zwrócić. 

9.Jakie jest wyposażenie apartamentów RentPlanet? 
Każdy apartament wyposażony jest w:
- wygodne łóżka
- Internet Wi-Fi
- Welcome Book 
- pościel, ręczniki, szampon, mydło
Pozostałe wyposażenie znajdziesz w opisie konkretnych apartamentów.

10. Czy w apartamentach jest możliwe śniadanie?
Tak, w części naszych apartamentów można zamówić śniadanie.
w Zakopanem proponujemy pyszne śniadanie dostarczane do apartamentu 
w Szklarskiej Porębie posiadamy salę śniadaniową w obiekcie Silva
we Wrocławiu proponujemy vouchery do francuskiego bistra Giselle 
 
11.Czy można przyjechać ze zwierzętami domowymi? 
To zależy, w którym apartamencie – obecność zwierząt wymaga każdorazowego, indywidualnego uzgodnienia z obiektem lub zarządcą. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty. 
 

Dla właścicieli 

1.Jak skorzystać z oferty RentPlanet?
Zapoznaj się z naszą ofertą, którą znajdziesz na stronie www.rentplanet.pl/dla-wlascicieli Skontaktuj się z nami za pomocą formularza, zadzwoń lub napisz. 
 
2.Czy będę mógł korzystać z apartamentu?
Tak, Należy tylko pamiętać o uwzględnieniu dokonanych już wcześniej rezerwacji. Apartament będzie zawsze przygotowany na Twój przyjazd.

3.Czy muszę przygotować apartament?
Dobre przygotowanie apartamentu pod wynajem to ważny czynnik późniejszego zadowolenia gości i dobrych opinii. Bardzo ważne jest odpowiednie wyposażenie apartamentu. Mamy przygotowany jego standard i jeżeli czegoś będzie brakowało, to zajmiemy się jego uzupełnieniem w Twoim imieniu.
 
4.Co RentPlanet zapewnia w swojej ofercie?
Oferujemy kompleksowe wsparcie – profesjonalną sesję zdjęciową, utworzenie profili apartamentów na kilkudziesięciu serwisach internetowych, właściwe przygotowanie apartamentów, kampanie marketingowe wspomagające wynajem oraz wysokiej jakości obsługę gości. Proponujemy autorska metodę optymalizacji i zarządzania cenami noclegu. Otrzymasz również stały dostęp do kalendarza z rezerwacjami oraz przychodów. Dodatkowo zapewniamy ubezpieczenie apartamentu. 
 
5.Co z ewentualnymi szkodami/zniszczeniami? 
Po pierwsze, zniszczenia zdarzają się niezwykle rzadko, ale w razie jakichkolwiek szkód wszystkim się zajmiemy. Pobieramy kaucję od każdego gościa na pokrycie potencjalnych strat. Jeżeli szkoda przekroczy kwotę kaucji, to wyegzekwujemy pozostałą kwotę. Dodatkowo zawsze ubezpieczamy apartamenty. 
newsletter
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij